photo facebook_zpsnxsc1arf.png    photo instagram_zpspebpfdn1.png    photo twitter_zpsnujg9yn3.png    photo google_zpsbf7dg3b0.png    photo pinterest_zpsldny4jcn.png

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

MyBee Φυσικά καλλυντικά με πρόπολη + Giveaway



Χαίρομαι ιδιαίτερα όταν ανακαλύπτω και σας παρουσιάζω νέες εταιρείες, που καταβάλλουν σημαντική προσπάθεια στο χώρο της ομορφιάς και της περιποίησης, στηριζόμενες στα μοναδικά ελληνικά προϊόντα.



Η εταιρεία MyBee είναι μια ελληνική εταιρεία, που δραστηριοποιείται στη λίμνη Πλαστήρα (Μορφοβούνι Καρδίτσας), η οποία αξιοποιώντας την οικογενειακή παράδοση στη μελισσοκομία, χρησιμοποιεί την ευεργετική πρόπολη, ένα από τα πολύτιμα και θαυματουργά προϊόντα που μας προσφέρει η μέλισσα, για να δημιουργήσει εξαιρετικής ποιότητας φυσικά καλλυντικά.

Η πρόπολη είναι κολλώδης ουσία, που παράγουν οι μέλισσες, η οποία προκύπτει από τη συλλογή ρητινωδών εκκρίσεων των φυτών, και είναι εμπλουτισμένη με κερί, γύρη, ένζυμα και άλλες ουσίες. Οι κυριότερες ερευνητικά τεκμηριωμένες ιδιότητες της πρόπολης είναι η αντιφλεγμονώδης, αντιισταμινική και αντιοξειδωτική δράση της, καθώς και οι αντιμυκητιακές ιδιότητες της.



H MyBee εφαρμόζει πιστοποιημένα συστήματα ελέγχου από εθνικούς και διεθνείς οργανισμούς (EOΦ - Microbial Challenge Test - Safety Assessment - Γνωστοποίηση CPNP) και με σεβασμό στο περιβάλλον χρησιμοποιεί ανακυκλωμένα και ανακυκλώσιμα υλικά και μελάνια νερού.

Μου έστειλαν να δοκιμάσω τα προϊόντα τους και ομολογώ ότι πλέον παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην καθημερινή μου περιποίηση.

Πάμε να δούμε τις εντυπώσεις μου.





Κρέμα προσώπου με πρόπολη 
Για την σύσφιξη, ελαστικότητα και σφριγηλότητα της επιδερμίδας του προσώπου.

Είναι μια κρέμα με πλούσια, παχύρρευστη σύνθεση και απαλό άρωμα τριαντάφυλλου. Τη χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ για την ενυδάτωση του προσώπου μου και μου έχει ταιριάξει αρκετά καλά, ειδικά στα σημεία που εμφανίζω ξηρότητα. Τη θεωρώ ιδανική για ξηρά και κανονικά προς μεικτά δέρματα και με χρήση μικρής ποσότητας απορροφάται γρήγορα από το δέρμα. Έχει 100% φυσικά συστατικά και spf15.





Σαπούνι με πρόπολη & μέλι 
Για την φροντίδα της επιδερμίδας με 100% φυσικά συστατικά.

Ο συνδυασμός πρόπολη και μέλι ακούγεται ιδανικός για τα ευαίσθητα χέρια μου, και το συγκεκριμένο σαπουνάκι, πέρασε με άριστα το τεστ, σε μια περίοδο που η χρήση ενός κρεμοσάπουνου μου είχε προκαλέσει ξηρότητα και ερεθισμούς στα χέρια. Μόλις το έλαβα έσπευσα αμέσως να το δοκιμάσω και πραγματικά λειτούργησε σαν βάλσαμο για τα χέρια μου. Το έχω δοκιμάσει και στο πρόσωπο και μου άρεσε πολύ γιατί δεν ξηραίνει καθόλου την επιδερμίδα.






Lipcare με πρόπολη
Για την ενυδάτωση των χειλιών 
Έψαχνα ένα προϊόν για την ενυδάτωση των χειλιών μου και χάρηκα όταν είδα αυτό το λιπ μπαλμ μέσα στο πακέτο που μου έστειλε η εταιρεία. Έχει ακριβώς το ίδιο, τριανταφυλλένιο, άρωμα με την κρέμα προσώπου, και είναι απαραίτητο για εμένα που χρησιμοποιώ συνέχεια matte και σταθερά κραγιόν, τόσο για πριν το μακιγιάζ ώστε να έχω ένα άψογο αποτέλεσμα, αλλά και μετά το ντεμακιγιάζ ξεκουράζει και προσφέρει τέλεια ενυδάτωση στα χείλη μου. 100% φυσικά συστατικά : Βάμμα πρόπολης, μέλι, κερί μέλισσας, ελαιόλαδο και αιθέριο έλαιο τριαντάφυλλου.



Μου άρεσαν πολύ τα φυσικά καλλυντικά της MyBee και θέλω πολύ να τα δοκιμάσετε και εσείς οπότε αποφάσισα να κάνω ένα mini giveaway! 

Διαγωνισμός Giveaway

Μία τυχερή θα κερδίσει την κρέμα περιποίησης χεριών με πρόπολη(50ml) για την ενυδατική και αναπλαστική φροντίδα των χεριών.

Τα δραστικά της συστατικά σε συνδυασμό με την υψηλής ποιότητας πρόπολη, προστατεύουν το δέρμα από ερεθισμούς και διατηρούν τη φυσική του υγρασία. Ιδανική για σκασμένα και ταλαιπωρημένα χέρια.

Οι όροι του διαγωνισμού είναι:

1. Να γίνετε μέλη στο blog μου [εδώ]

2. Να κάνετε like στις σελίδες Karamella και MyBee στο Facebook

3. Δημόσια κοινοποίηση της φωτογραφίας του διαγωνισμού που θα βρείτε εδώ.




Ο διαγωνισμός ισχύει μόνο για Ελλάδα και λήγει το Σάββατο 

31 Δεκεμβρίου 2016. 



Καλή επιτυχία!


Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της MyBee.


⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻
Περισσότερες αναρτήσεις στην κατηγορία Review

Γίνε μέλος στο bl♡g μου

Ακολούθησε με στα social media
⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻

3 σχόλια:

  1. Φαίνονται πολύ ωραία προϊόντα!!!! Χαίρομαι τόσο πολύ με τις μικρές ελληνικές εταιρίες που προσπαθούν και δεν το βάζουν κάτω!!!!☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνονται πολύ ωραία προϊόντα!!!! Χαίρομαι τόσο πολύ με τις μικρές ελληνικές εταιρίες που προσπαθούν και δεν το βάζουν κάτω!!!!☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή