photo facebook_zpsnxsc1arf.png    photo instagram_zpspebpfdn1.png    photo twitter_zpsnujg9yn3.png    photo google_zpsbf7dg3b0.png    photo pinterest_zpsldny4jcn.png

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

BIOselect Καθαρισμός και Απολέπιση Προσώπου

Δεν θα μπορούσε να με εκφράζει καλύτερα το όνομα μιας εταιρείας, όσο της BIOselect, αφού λατρεύω τα βιολογικά καλλυντικά και επιλέγω να τα χρησιμοποιώ για την περιποίηση μου. Όταν μάλιστα το όνομα αυτό, συνδέεται και με την αγαπημένη μου Κρήτη, νομίζω ότι δεν χρειάζεται τίποτα άλλο, για να με πείσει να δοκιμάσω τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας.


Η BIOselect είναι μια ελληνική εταιρεία με έδρα το Ρέθυμνο Κρήτης, η οποία παράγει βιολογικά καλλυντικά, πιστοποιημένα από τον Ευρωπαϊκό οργανισμό ICEA

Τα προϊόντα της είναι απαλλαγμένα από συνθετικές πρώτες ύλες, παράγωγα πετρελαίου, βλαβερά συντηρητικά και συνθετικά αρώματα και περιέχουν μόνο αγνά φυσικά συστατικά.


Αυτό όμως που κάνει την εταιρεία να ξεχωρίζει είναι το παγκόσμιας μοναδικότητας συστατικό Dictamelia που αποτελεί τη βάση σε όλα της τα προϊόντα. Το Dictamelia που χρησιμοποιείται αποκλειστικά από την εταιρεία BIOselect, είναι ο ευεργετικός συνδυασμός του Δίκταμου (ενδημικό φυτό της Κρήτης) με έξτρα παρθένο ελαιόλαδο βιολογικής καλλιέργειας.


Είχα την τύχη να μου στείλουν δύο προϊόντα να δοκιμάσω και πάμε να δούμε τις εντυπώσεις μου.







Φυσικός Αφρός Καθαρισμού Προσώπου

Με Dictamelia, πράσινο τσάι και αλόη



Φυσικής σύνθεσης αφρός καθαρισμού που καθαρίζει το πρόσωπο σε βάθος από ρύπους και μακιγιάζ ενώ παράλληλα σέβεται την υδρολιπιδική ισορροπία της επιδερμίδας. Το Dictamelia βοηθά την επιδερμίδα να διατηρήσει τη φυσική της υγρασία ενώ ταυτόχρονα παρέχει και ελαφριά αντισηπτική δράση. Τα εκχυλίσματα από πράσινο τσάι παρέχουν αντιμικροβιακή και αντιοξειδωτική δράση ενώ η αλόη ενυδατική. Η επιδερμίδα καθαρίζει σε βάθος ενώ ταυτόχρονα προστατεύεται από την απώλεια υγρασίας που προκαλούν τα κοινά σαπούνια. 




Το χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ, απλώνω με κυκλικές κινήσεις σε βρεγμένο πρόσωπο, αφήνω να δράσει για λίγα λεπτά και στη συνέχεια ξεπλένω με χλιαρό νερό.

Επειδή η επιδερμίδα του προσώπου μου είναι μεικτή και σε κάποια σημεία εμφανίζει ξηρότητα, αυτό που ψάχνω σε ένα καθαριστικό είναι να μου δίνει την αίσθηση του απόλυτα καθαρού δέρματος αλλά χωρίς να μου αφυδατώνει την επιδερμίδα. Ο συγκεκριμένος αφρός κάνει το δέρμα μου να τρίζει από καθαριότητα χωρίς όμως να μου δημιουργεί την αίσθηση τραβήγματος.

Έχει ένα πολύ φρέσκο και ευχάριστο άρωμα σαν μια μείξη από διάφορα βότανα και σαν σύσταση, ενώ φαίνεται αραιή, με ένα μόνο πάτημα της αντλίας έχω αποτελεσματικό καθαρισμό σε όλο το πρόσωπο.








Κρέμα Απολέπισης Προσώπου γιο όλους τους τύπους δέρματος

Με Dictamelia, μολόχα και κουκούτσια ελιάς



Κρέμα απολέπισης προσώπου με κόκκους από κουκούτσια ελιάς που απομακρύνουν τα νεκρά κύτταρα και καθαρίζουν τους πόρους αφήνοντας την επιδερμίδα λεία και απαλή. Το εκχύλισμα μολόχας, το Dictamelia και το φασκομηλόνερο καταπραΰνουν και προστατεύουν το δέρμα αναδίδοντας ένα φυσικό άρωμα.





Έχει μια παχύρρευστη, πλούσια, σύνθεση και μέσα σε μια μικρή ποσότητα περιέχονται πολλοί μικροί κόκκοι οι οποίοι κάνουν ένα αποτελεσματικό peeling στην επιδερμίδα. Για το δικό μου ευαίσθητο δέρμα οι κινήσεις μου είναι απαλές και λίγο πιο έντονες μόνο στα σημεία που χρειάζεται. 

Η μυρωδιά του είναι πολύ φυσική και θυμίζει αυτή του πράσινου σαπουνιού. Προσωπικά δεν είναι από τις μυρωδιές που λατρεύω αλλά σε ένα τόσο αποτελεσματικό προϊόν παραβλέπω το θέμα του αρώματος.

Στο συγκεκριμένο scrub προσώπου αξίζει να αναφερθώ και στην πολυτελή συσκευασία του, που μου έκανε πολύ ευχάριστη εντύπωση και διακοσμεί όμορφα το ντουλαπάκι του μπάνιου μου. Επίσης το μικρό κουταλάκι που συνοδεύει το προϊόν είναι μια πολύ χαριτωμένη αλλά και πρακτική λεπτομέρεια.







Στη BIOselect θα βρείτε προϊόντα για την περιποίηση προσώπου, σώματος και μαλλιών, αντηλιακά,προϊόντα spa, αιθέρια έλαια αλλά και μια σειρά ανδρικής περιποίησης. 


Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το site της εταιρίας και να κάνετε τις αγορές σας στο eshop.



Έχετε δοκιμάσει προϊόντα BIOselect;


⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻
Περισσότερες αναρτήσεις στην κατηγορία Review

Γίνε μέλος στο bl♡g μου

Ακολούθησε με στα social media
⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻


11 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο review!!! Είναι απο τις πολύ καλές ελληνικές εταιρείες φυσικών καλλυντικών και δεν κάνουν πειράματα σε ζώα!!! Έχω δοκιμάσει αιθέρια έλαια και κάποια δείγματα και είναι πού ωραία και ποιοτικά προϊόντα!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου! Έχει προστεθεί στις αγαπημένες μου εταιρείες και σίγουρα θα δοκιμάσω και άλλα προϊόντα τους!
      Φιλάκια :-)

      Διαγραφή
  2. Δεν εχω δοκιμάσει τιποτα απο αυτη την εταιρεια, έχω και εγώ μικτη επιδερμίδα και το καθαριστικό ακουγεται τέλειο, δεν μου αρεσει οταν τα καθαριστικά τραβάνε την επιδερμίδα. Θα το έχω στα υποψην μου, όταν επισκευθώ την Ελλάδα (ελπιζω σύντομα) θα τα δοκιμάσω σίγουρα! Μπραβο που μας συστήνεις καινούργιες εταιρείες και προιόντα!!

    Φιλιά
    Γιώτα
    pinkdaisyloves.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το ευχαριστηθείς το καθαριστικό στο συστήνω ανεπιφύλακτα. Εμένα μου ταίριαξε πολύ και δύσκολα θα το αλλάξω. Μπορείς να παραγγείλεις και μέσω eshop.
      Με το καλό να μας έρθεις στην Ελλάδα!
      Φιλάκια ❤

      Διαγραφή
  3. δεν εχω δοκιμασει κατι απο αυτην την εταιρεια αλλα θεωρω πολυ σημαντικη την προσπαθεια που κανουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ποιοτικά προϊόντα. Δοκίμασα και αρκετά δειγματάκια και έμεινα πολύ ευχαριστημένη από τα περισσότερα.Και το πιο σημαντικό ότι έχουν φυσικά συστατικά!

      Διαγραφή
  4. Δεμ έχω δοκιμάσε κάτι από αυτην την εταιρία.... Φαινονται πολύ αξιολογα τα προιοντα της..
    πολύ όμορφο ποστ.
    Φιλιά :*

    http://labeautefem.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Αν τα δοκιμάσεις περιμένω εντυπώσεις...Είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσουν!
      Πολλά φιλιά 💋

      Διαγραφή
  5. Ελληνικά,αγνά και απλά εξαιρετικά!Δοκίμασα προϊόντα σώματος και έμεινα πολύ ευχαριστημένη!
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν μεγάλη ποικιλία προϊόντων και όπως λες και εσύ είναι εξαιρετικά!
      Φιλάκια❣

      Διαγραφή
  6. τρομερά προϊόντα, και στο online φαρμακείο https://www.qpharmacy.gr/ έχει τα πάντα και σε προσφορές

    ΑπάντησηΔιαγραφή