photo facebook_zpsnxsc1arf.png    photo instagram_zpspebpfdn1.png    photo twitter_zpsnujg9yn3.png    photo google_zpsbf7dg3b0.png    photo pinterest_zpsldny4jcn.png

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Lavera #handmate Νέα σειρά περιποίησης χεριών

Τα χέρια μας έρχονται καθημερινά αντιμέτωπα με διάφορους παράγοντες, όπως καιρικές συνθήκες, απορρυπαντικά, συχνό πλύσιμο κτλ. και δεν πρέπει να ξεχνάμε να τους προσφέρουμε την απαραίτητη φροντίδα για να τα διατηρούμε απαλά και υγιή.

Η επιδερμίδα των χεριών μου παρουσιάζει μεγάλη ευαισθησία και πολύ συχνά ταλαιπωρούμαι από ερεθισμούς στη συγκεκριμένη περιοχή.Είχα ανάγκη να βρω μια καλή ενυδατική χεριών που να μπορώ να τη χρησιμοποιώ στην καθημερινότητά μου και να μου παρέχει την μέγιστη προστασία και ενυδάτωση. Όταν η εταιρία Lavera με προσέγγισε πολύ ευγενικά και μου πρότεινε να δοκιμάσω τις ολοκαίνουριες κρέμες χεριών, ενθουσιάστηκα αρχικά γιατί ήθελα πολύ να δοκιμάσω προϊόντα της συγκεκριμένης, πολυσυζητημένης, εταιρίας, αλλά κυρίως επειδή αγαπώ πολύ τα βιολογικά καλλυντικά και εκτιμώ ιδιαίτερα την φιλοσοφία τέτοιων εταιριών. 


Η Lavera είναι μια βραβευμένη εταιρία βιολογικών καλλυντικών, που δραστηριοποιείται στο χώρο της ομορφιάς από το 1987, προσφέροντας 100% φυσικά καλλυντικά υψηλής ποιότητας, πιστοποιημένα από τους διεθνείς οργανισμούς πιστοποίησης φυσικών και βιολογικών προϊόντων Natrue και Vegan. Επίσης πολύ σημαντικό ότι είναι από τις εταιρίες που δεν κάνουν πειράματα σε ζώα.



Τα προϊόντα της είναι απαλλαγμένα από συνθετικά συντηρητικά,parabens, σιλικόνη, παραφίνες και ορυκτέλαια.

Για την παρασκευή τους χρησιμοποιούνται φυσικά αρώματα, εκχυλίσματα και βιολογικά έλαια καθώς και ήπιοι στο δέρμα γαλακτωματοποιητές και επιφανειοδραστικές ουσίες.




Αντιγηραντική και Βαθιά Ενυδατική Κρέμα Χεριών


Στην αντιγηραντική σειρά ανάπλασης της Lavera, που είναι κατάλληλη για ώριμο δέρμα, συμμετέχει φυσικά και η περιποίηση των χεριών. Άλλωστε έχει αποδειχθεί, ότι τα χέρια μαρτυρούν την ηλικία, επομένως δεν πρέπει να ξεχνάμε την καθημερινή φροντίδα τους.



Η αντιγηραντική κρέμα βαθιάς ενυδάτωσης περιέχει υαλουρονικό οξύ και πολύτιμα βιολογικά συστατικά όπως αντιοξειδωτικό cranberry και έλαιο argan. Βοηθάει στην ανάπλαση του δέρματος.


Απλώνεται πολύ όμορφα στο δέρμα και απορροφάται χωρίς να αφήνει λιπαρότητα στα χέρια. Έχει γλυκό τριανταφυλλένιο άρωμα και έχει γίνει η κρέμα νύχτας των χεριών μου. Εκτός από την ενυδάτωση, αυτό που με κέρδισε περισσότερο είναι ότι ενισχύει την ελαστικότητα του δέρματος στη συγκεκριμένη περιοχή.








Basis Sensitiv Κρέμα Χεριών Εντατικής Φροντίδας


Η σειρά Basis sensitiv περιλαμβάνει προϊόντα κατάλληλα για όλη την οικογένεια, με αγνά βιολογικά συστατικά, ήπιες φόρμουλες και απαλά διακριτικά αρώματα.


Η Basis Sensitiv Κρέμα Χεριών Εντατικής Φροντίδας, είναι εμπλουτισμένη με αμυγδαλέλαιο, βούτυρο shea και λάδι jojoba. Προσφέρει άμεση ενυδάτωση και είναι ιδανική για ευαίσθητα χέρια.


Είναι η κρέμα που χρησιμοποιώ καθ' όλη τη διάρκεια της μέρας για να διατηρώ τα χέρια μου απαλά αφού η σύνθεσή της την καθιστά ιδανική για συχνή χρήση.Στα δικά μου χέρια που όπως σας είπα παρουσιάζουν ιδιαίτερη ευαισθησία έχει αποδειχθεί σωτήρια αφού από τότε που τη χρησιμοποιώ συστηματικά, τα χέρια μου είναι απόλυτα υγιή. Έχει ευχάριστο πουδρένιο άρωμα και με μία μικρή ποσότητα, απλώνεται όμορφα στο δέρμα και απορροφάται αμέσως.



Σε γενικές γραμμές έμεινα πολύ ικανοποιημένη απο τις δύο αυτές κρέμες που δοκιμάζω το τελευταίο διάστημα και όπως σας είπα τις έχω κατηγοριοποιήσει σε ημέρας και νύχτας και έτσι έχω αποκτήσει μια συνέπεια στην περιποίηση των χεριών μου. 




Μέσα στο όμορφο και πολύ προσεγμένο πακετάκι που μου έστειλε η εταιρία υπήρχαν και αρκετά δείγματα από κρέμες προσώπου.




Δοκίμασα την Συσφιχτική κρέμα ημέρας με έλαιο karanja και βιολογικό άσπρο τσάι και την Re Energizing Sleeping Cream. Αφού σας πω πρώτα ότι το δέρμα του προσώπου μου είναι μεικτό πάμε να δούμε τις εντυπώσεις μου. 

Η Συσφιχτική κρέμα ημέρας είναι εμπλουτισμένη με υαλουρονικό οξύ και θεωρείται κατάλληλη για ηλικίες 30+ αφού όπως αναφέρεται μειώνει ορατά τις ρυτίδες.Απορροφάται γρήγορα από το δέρμα μου και το άρωμα της είναι φρέσκο, λουλουδένιο. 

Όσο για την Re Energizing Sleeping Cream απλά την λάτρεψα από την πρώτη κιόλας εφαρμογή.Ξεκινάω με το υπέροχο άρωμα της που μου θυμίζει μελομακάρονα, πραγματική αρωματοθεραπεία. Την απλώνω με γρήγορες κινήσεις στο πρόσωπό μου γιατί απορροφάται αμέσως και δεν μου αφήνει ίχνος λιπαρότητας. Αλλά το μεγάλο πλεονέκτημα σε αυτή την κρέμα νύχτας είναι το πως μεταμορφώνει κυριολεκτικά το δέρμα μου το πρωί όταν ξυπνάω. Μου προσφέρει απίστευτη φρεσκάδα και δέρμα καθαρό και λαμπερό χωρίς γυαλάδες, χωρίς ξηρότητα, απλά στην πιο τέλεια εκδοχή του. Εννοείται ότι έχει προστεθεί στις μελλοντικές μου αγορές.




Στη νέα σειρά περιποίησης χεριών από τη Lavera θα βρείτε επίσης και


  • την 2σε1 Κρέμα Χεριών και Απομάκρυνσης Παρανυχίδων με Βιολογικό Ελαιόλαδο και Βιολογικό Χαμομήλι 
  • την ενυδατική κρέμα SOS Βάλσαμο Χεριών με Βιολογικό Έλαιο Μακαντάμια & Βιολογικό Βούτυρο Shea




Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρίας εδώ.

Τα προϊόντα της Lavera μπορείτε να τα βρείτε σε καταστήματα με βιολογικά προϊόντα, επιλεγμένα φαρμακεία αλλά και ηλεκτρονικά στο www.organicland.gr.





Ποιο είναι το αγαπημένο σας προϊόν από Lavera;



⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻
Περισσότερες αναρτήσεις στην κατηγορία Review

Γίνε μέλος στο bl♡g μου

Ακολούθησε με στα social media
⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻


4 σχόλια:

  1. Πολυ ωραία αυτή η σειρά. Εγώ δοκίμασα την 2σε1 και με άφησε πολυ ικανοποιημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι διάβασα πολύ καλές κριτικές και για τη 2σε1. Πολύ καλά προϊόντα και κυρίως με φυσικά συστατικά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Προς το παρόν αγοράζω lavera για τα πιτσιρίκια μου... Λες να ξεκινήσω και για εμένα;!����

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έμεινα ευχαριστημένη από αυτά που δοκίμασα...αξίζει να τα τσεκάρεις😉

      Διαγραφή