photo facebook_zpsnxsc1arf.png    photo instagram_zpspebpfdn1.png    photo twitter_zpsnujg9yn3.png    photo google_zpsbf7dg3b0.png    photo pinterest_zpsldny4jcn.png

Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

TimeBalm Concealer by The Balm


Το δέρμα του προσώπου μου το τελευταίο διάστημα δεν ήταν και στα καλύτερά του -μου συμβαίνει πάντα στην αλλαγή της εποχής και ειδικά την άνοιξη- έγινε πιο ευαίσθητο και παρουσίασε ακμή σε κάποια σημεία η οποία κατέληξε σε αντιαισθητικά κόκκινα σημάδια. Τα προϊόντα που χρησιμοποιούσα μέχρι τότε, δεν με ικανοποίησαν σε επίπεδο κάλυψης σε αυτή τη φάση, οπότε έκανα την έρευνα μου αναζητώντας κάτι αρκετά καλυπτικό και σταθερό.


Το συγκεκριμένο concealer από την εταιρεία The Balm είναι ένα προϊόν που προσφέρει τέλεια κάλυψη στους μαύρους κύκλους και σε οποιαδήποτε ατέλεια του προσώπου, είναι αντιγηραντικό και ταυτόχρονα ευεργετικό για την επιδερμίδα, καθώς περιέχει βιταμίνες A, C, E και Πανθενόλη. Είναι πολύ σταθερό και έχει ελαφριά σύσταση που επιτρέπει τις επιπλέον στρώσεις ανάλογα με το πόσο κάλυψη χρειάζεστε.


Έρχεται σε πλαστικό βαζάκι η ποσότητά του είναι 7,5g και η διάρκεια ζωής του είναι 24 μήνες. Στο πίσω μέρος της συσκευασίας του αναφέρει χαρακτηριστικά "for daytime, nightime and bedtime" και αυτό γιατί, όπως γράφει και στην ιστοσελίδα της εταιρείας, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και κατά τη διάρκεια του ύπνου ως αντιγηραντικό προϊόν!


Η συσκευασία του περιέχει και ειδικό σφουγγαράκι για την εφαρμογή του προϊόντος, που προσωπικά με βόλεψε πολύ.


Κυκλοφορεί σε 9 αποχρώσεις και στη δικιά μου σταρένια επιδερμίδα ταίριαξε απόλυτα η light απόχρωση.



Δείτε και το σχετικό how-to video :




Σε γενικές γραμμές με άφησε απόλυτα ικανοποιημένη και σας το συστήνω ανεπιφύλακτα! 


Το έχετε δοκιμάσει?
Ποιο προϊόν θα συστήνατε εσείς για κάλυψη?


⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻
Περισσότερες αναρτήσεις στην κατηγορία Review

Γίνε μέλος στο bl♡g μου

Ακολούθησε με στα social media
⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻


12 σχόλια:

  1. πάρα πολύ ωραίο και αναλυτικό review :) δεν το έχω δοκιμάσει προσωπικά αλλά το camuflage της catrice είναι πολύ καλό και οικονομικο. αν θες ρίξε μια ματία στο blog μου :D θα χαρω πολυ να τα πουμε και εκει :) http://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κορίτσι!
      Ναι έχω διαβάσει θετικά reviews για το camuflage της catrice και σκοπεύω να το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέρον! Μπήκε ήδη στην wishlist μου <3
    φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θελω πολύ να δοκιμασω προϊόντα απο The balm! μου αρεσε το review σου και με επεισε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω πολλά προϊόντα της the balm στη wishlist μου...
      Το συγκεκριμένο Concealer στο συστήνω ανεπιφύλακτα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Γενικά τα προϊόντα the balm είναι εκπληκτικά. Λίγα είναι αυτά που δεν μου άρεσαν. Φιλιά κορίτσι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον! θα το έχω υπόψιν! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή