Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2016

SuperΤροφές που πρέπει να βάλεις στη διατροφή σου



Σε αυτή την ανάρτηση θα ασχοληθούμε με εσωτερική ομορφιά και συγκεκριμένα θα σας μιλήσω για 3 super τροφές, που αποτελούν θησαυρούς διατροφικής αξίας, και μπορούν να μας απαλλάξουν από πολλά χημικά πρόσθετα και συντηρητικά που καταναλώνουμε καθημερινά, και φυσικά να λειτουργήσουν ευεργετικά για τον οργανισμό μας.
Πιο συγκεκριμένα θα σας δείξω το καλύτερο φυσικό υποκατάστατο ζάχαρης, την αυθεντική κανέλα αλλά και ένα μπαχαρικό που είναι πολύτιμος σύμμαχος του οργανισμού μας.

Ζάχαρη καρύδας

📚Η ζάχαρη καρύδας παράγεται από τα άνθη του δέντρου καρύδας και υπόκειται στη μικρότερη επεξεργασία με χρήση φυσικών λιπασμάτων σε αντίθεση με τη χημικά επεξεργασμένη λευκή ζάχαρη. Έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη 35 σε σχέση με την κλασική λευκή ζάχαρη που έχει 68. Η αύξηση του γλυκαιμικού δείκτη κάνει τον οργανισμό να αποθηκεύει περισσότερο λίπος. Είναι επίσης πλούσια σε μέταλλα και βιταμίνες που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα.



Έψαχνα μια υγιεινή και φυσική λύση για να αντικαταστήσω τη ζάχαρη (τουλάχιστον αυτή πού βάζω στον καφέ μου) και μετά από μια ιντερνετική έρευνα κατέληξα σε αυτό το φυσικό υποκατάστατο και αποφάσισα να κάνω μια δοκιμή. Πίστευα ότι θα έχει γεύση ή άρωμα καρύδας και αυτό από μόνο του μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Δοκιμάζοντάς την διαπίστωσα ότι δεν παραπέμπει καθόλου σε καρύδα αλλά έχει μια υπέροχη καραμελένια γεύση και άρωμα.Σαν πρώτη εντύπωση μου θύμισε λίγο την καστανή ζάχαρη αλλά δεν βγάζει τόσο λιγωτικά γλυκιά γεύση. Είναι κάτι πολύ ιδιαίτερο και αξίζει να τη δοκιμάσετε και να την εντάξετε στη διατροφή σας.


Κανέλα Κευλάνης




📚Η βασική και πολύ σημαντική διαφορά της κοινής κανέλας (κασσία) με την αυθεντική κανέλα Κευλάνης είναι η περιεκτικότητα σε κουμαρίνη, μια ουσία που σε μεγάλες ποσότητες είναι τοξική και μπορεί να προκαλέσει βλάβη στον οργανισμό. Η κασσία δυστυχώς περιέχει μεγάλη ποσότητα κουμαρίνης πράγμα που την καθιστά ένα κατώτερα ποιοτικά μπαχαρικό.




Για πολλά χρόνια πίστευα ότι η κανέλα είναι μία και είναι αυτή που βρίσκουμε εύκολα στο σούπερ μάρκετ. Σε κάποια αναζήτηση μου για ιδέες για ένα υγιεινό πρωινό έπεσα πάνω σε μία φράση "...την αυθεντική κανέλα Κευλάνης" και έτσι το έψαξα λίγο παραπάνω το θέμα, καθώς είμαι λάτρης του συγκεκριμένου μπαχαρικού και το χρησιμοποιώ συχνά σε πολλές από τις συνταγές μου γλυκές & αλμυρές αλλά και σε ροφήματα όπως τσάι, καπουτσίνο δίαφορα smoothie κτλ. Σε αντίθεση με την <<απλή>> cassia, η κανέλα Κευλάνης έχει πιο ήπια,γλυκιά γεύση και άρωμα. Αν και εσείς χρησιμοποιείτε συχνά την κανέλα είναι καλό να προτιμήσετε την Κευλάνης για να απολαύσετε στο μέγιστο όλα αυτά που προσφέρει στον οργανισμό μας.


TipΣε κάθε περίπτωση για να είστε 100% σίγουροι ότι η κανέλα σας δεν θα περιέχει κουμαρίνη μπορείτε να τη φιλτράρετε καθώς οι πολύτιμες ουσίες της είναι διαλυτές στο νερό σε αντίθεση με την κουμαρίνη η οποία θα μείνει στο φίλτρο. Απλά τοποθετείται την ποσότητα της κανέλας, που θέλετε να βάλετε στη συνταγή σας ή σε κάποιο ρόφημα, σε ένα χάρτινο φίλτρο,(απ' αυτά που βάζουμε στην καφετιέρα) και ρίχνετε ζεστό νερό ώστε να περάσει η "καθαρή" κανέλα απαλλαγμένη από την κουμαρίνη.



Κουρκουμάς



📚Ο κουρκουμάς είναι ένα μπαχαρικό με σημαντική διατροφική αξία που το χαρακτηρίζουν "βόμβα υγείας" καθώς το κύριο συστατικό του είναι η κουρκουμίνη μια ουσία με πολλαπλά οφέλη για τον οργανισμό. Είναι ένα από τα βασικά συστατικά τού μείγματος κάρυ αλλά και της μουστάρδας. Χρησιμοποιείται πολύ συχνά στην ινδική κουζίνα.






Μπορείτε να το εντάξετε σε πολλές από τις συνταγές σας ,εγώ προσωπικά το χρησιμοποιώ κυρίως στο ρύζι και στις πατάτες γιατί δίνει ένα πραγματικά εντυπωσιακό,έντονο,κίτρινο χρώμα. Η γεύση του είναι ελαφρώς πικρή και θυμίζει τζιντζερ αλλά στο μαγείρεμα δεν επηρεάζει τη νοστιμιά του φαγητού. Κάντε μια αναζήτηση στο google και θα εντυπωσιαστείτε από τις έρευνες για αυτό το μπαχαρικό πραγματικό "θησαυρό" στη διατροφή μας. 





Ζάχαρη καρύδας, Κανέλα Κευλάνης, Κουρκουμάς



Οι ευεργετικές ιδιότητες των παραπάνω Super τροφών είναι πάρα πολλές και μπορούν να αποτελέσουν σύμμαχο στη αντιμετώπιση πολλών ασθενειών. Φυσικά προσπάθησα να μην αναφερθώ σε ιατρικούς όρους κτλ. γιατί δεν είμαι ειδική και θα ήταν ανεύθυνο εκ μέρους μου να το κάνω. Αν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα υγείας και θέλετε να εντάξετε στην καθημερινότητά σας  κάποιο από τα παραπάνω, με στόχο τις θεραπευτικές του ιδιότητες, μπορείτε να κάνετε τη δική σας έρευνα και σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας.
Αυτά από μένα...
Πείτε μου αν έχετε ανακαλύψει και εσείς κάποια Super Τροφή που έχετε εντάξει στη διατροφή σας.


⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻
Περισσότερες αναρτήσεις στην κατηγορία Tips

Γίνε μέλος στο bl♡g μου

Ακολούθησε με στα social media
⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻

4 σχόλια:

  1. Εγώ έχω οισοφαγική παλινδρόμηση και έπαιρνα 9 μήνες χάπια και δεν περνούσε. Μου είπαν μετά, να βάζω μισό κουταλάκι κουρκουμά σε λίγο χυμό ή κρύο τσάι και να το πίνω μετά το φαγητό. Μειώθηκε κατά πολύ το πρόβλημα μου! Πολύ ενδιαφέρον άρθρο, δεν γνώριζα για τα άλλα δύο προϊόντα!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που βρήκες λύση στο πρόβλημά σου με ένα φυσικό προϊόν, μου ακούγεται πολύ αισιόδοξο αυτό!
      Τελικά η φύση μας προσφέρει τα καλύτερα "φάρμακα".
      Πολλά φιλιά ♡

      Διαγραφή
  2. ο κουρκουμας κανει πολυ καλο σε νευρολογικές παθησεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή