photo facebook_zpsnxsc1arf.png    photo instagram_zpspebpfdn1.png    photo twitter_zpsnujg9yn3.png    photo google_zpsbf7dg3b0.png    photo pinterest_zpsldny4jcn.png

Τρίτη 26 Απριλίου 2016

W7 In The Buff Lightly Toasted Eye Colour Palette


Ήθελα εδώ και πολύ καιρό να δοκιμάσω σκιές από w7, καθώς είχα διαβάσει πολλά θετικά σχόλια και έτσι όταν βρέθηκα μπροστά στο σταντ της εταιρείας, η επιθυμία μου έγινε πραγματικότητα. Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκα να αποφασίσω ποια παλέτα να διαλέξω, γιατί όλες ήταν πανέμορφες και με εξαιρετική απόδοση.Τελικά κατέληξα στη Lightly Toasted γιατί έχει τα χρώματα που μου ταιριάζουν πιο πολύ και μπορώ να τη χρησιμοποιήσω για πρωινό αλλά και βραδινό μακιγιάζ.



Όμορφη μεταλλική συσκευασία με ανάγλυφα γράμματα αρκετά γερή και ασφαλής για ταξίδια,που περιλαμβάνει 12 σκιές σε γήινες αποχρώσεις, οι 2 από τις οποίες είναι ματ, καθώς και ένα διπλό πινελάκι. Η παλέτα αυτή είναι πιστό αντίγραφο της Urban Decay Naked με τη σημαντική διαφορά ότι η w7 κοστίζει μόνο 8€.






Στην πλειοψηφία τους έχουν εξαιρετική απόδοση και πολύ καλή διάρκεια !

Teddy BearWonderlandCrackerHappy, Lady Luck, Twister

Τeddy Bear: Σατινέ σκιά, μου αρέσει να τη χρησιμοποιώ ως highlighter στο κόκκαλο του φρυδιού

Wonderland: Μεταλλική ροζ απόχρωση 

Cracker: Ματ, απαλή nude απόχρωση 

Happy: Σατινέ taupe σκιά απαραίτητη και κατάλληλη για όλες τις ώρες 

Lady Luck: Ματ, nude χρώμα ένα τόνο πιο σκούρο από το Cracker 

Twister: Χρυσή απόχρωση με φανταστική απόδοση



Di Di, Delilah, Magic, It’s a Dream, Up in Smoke, Dawn


Di Di: Επίσης πολύ έντονη απόδοση σε χρυσό μπρονζέ απόχρωση

Delilah: Σκούρο μεταλλικό καφέ μπρονζέ χρώμα 

Magic: Με απογοήτευσε η απόδοση αυτής της σκιάς, παρ' όλα αυτά τη χρησιμοποιώ για σβήσιμο στην κόγχη του ματιού 

It’s a dream: Γκρι-καφέ απόχρωση 

Up in Smoke: Μαύρο με ασημί glitter αλλά όπως και η Magic δεν έχει καλή απόδοση 

Dawn: Γκρι μεταλλικό είναι το μόνο που δεν μου άρεσε σαν απόχρωση





Σε γενικές γραμμές έμεινα πολύ ευχαριστημένη και σας συστήνω 
ανεπιφύλακτα να τη δοκιμάσετε!


Έχετε στη συλλογή σας κάποια παλέτα από την w7 και αν ναι ποιες είναι οι εντυπώσεις σας?



⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻
Περισσότερες αναρτήσεις στην κατηγορία Review

Γίνε μέλος στο bl♡g μου

Ακολούθησε με στα social media
⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻

8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το review σου και αναλυτικό.Έχω ρουζάκια και κραγιόν από τα οποία είμαι πολύ ευχαριστημένη, αλλά δεν έχω καμία παλέτα από W7 και θέλω πολύ να τις δοκιμάσω. Σαν χρώματα νομίζω πως προτιμώ την In the night για την οποία έχω ακούσει εξίσου καλές κριτικές! Αν τη δοκιμάσω θα σε ενημερώσω! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου,θα περιμένω τις εντυπώσεις σου!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Τα w7 τα υπεραγαπώ αν και δεν έχω δοκιμασει αυτή τη παλέττα. Θα ψάξω να τη βρώ στην επόμενη μου εξόρμηση!

    Γιώτα xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γειες με γειες!!!!!Δεν έχω άποψη για σκιές γενικότερα γιατί η ανατομία του ματιού μου δε σηκώνει και πολλά πολλά...είτε τη βάλω δηλαδή τη σκιά είτε δε τη βάλω ένα και το αυτό...Όπως λεν και στα ξένα hooded eyes....Γι αυτό και δεν επενδύω σε ακριβές παλέτες..Τα 8 ευρώ ακούγονται άκρως δελεαστικά ομολογώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι!
      Η συγκεκριμένη παλέτα πιστεύω αξίζει την προσοχή γιατί είναι αρκετά οικονομική και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από πολλές high end... Αν αναζητήσεις τεχνικές για hooded eyes θα βρεις σίγουρα τον τρόπο να πετύχεις ένα όμορφο αποτέλεσμα :-)
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή