photo facebook_zpsnxsc1arf.png    photo instagram_zpspebpfdn1.png    photo twitter_zpsnujg9yn3.png    photo google_zpsbf7dg3b0.png    photo pinterest_zpsldny4jcn.png

Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

Empties #2


Με ανανεωμένη, ανοιξιάτικη διάθεση θα μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου,
 για κάποια προϊόντα περιποίησης και μακιγιάζ, που επιτέλους έφτασαν στο τέλος τους.


Farcom Echo Μόνιμη Βαφή Μαλλιών με Φυσικό Εκχύλισμα Ελιάς & Βιταμίνη C

Farcom Echo Μόνιμη Βαφή Μαλλιών με Φυσικό Εκχύλισμα Ελιάς & Βιταμίνη C
Έχοντας χρησιμοποιήσει στο παρελθόν την επαγγελματική βαφή της Farcom, αποφάσισα να δοκιμάσω και τη συγκεκριμένη από τη σειρά echo που βρήκα σε προσφορά στο σούπερ μάρκετ. Με άφησε ικανοποιημένη από άποψη κάλυψης (αν και δεν έχω πολλά λευκά), δεν ταλαιπώρησε καθόλου την τρίχα και άφησε πολύ απαλά και λαμπερά τα μαλλιά μου.Βέβαια στα πρώτα 3-4 λουσίματα έβγαζε αρκετό χρώμα αλλά αυτό μου συμβαίνει με οποιαδήποτε βαφή σε απόχρωση μαύρο μπλε.Η συσκευασία εκτός από βαφή και οξυζενέ, περιλαμβάνει 1 φακελάκι σαμπουάν σταθεροποίησης χρώματος και 1 φακελάκι αναζωογονητικής μάσκας.Η μάσκα περιποίησης μου άρεσε πολύ, έχει άρωμα πορτοκαλιού και αφήνει πολύ απαλά τα μαλλιά. Από όσο γνωρίζω κυκλοφορεί σε κανονική συσκευασία οπότε θα την αναζητήσω σίγουρα.




Apivita Aqua Vita

Apivita Aqua Vita Κρέμα Εντατικής Ενυδάτωσης και Αναζωογόνησης (Λιπαρές-Μικτές Επιδερμίδες) με φυτοενδορφίνες λυγαριάς
Η κρέμα προσώπου aqua vita , που την είχα συμπεριλάβει στο post με τα αγαπημένα του 2015, έφτασε στο τέλος της.Πολύ ενυδατική,ελαφριά υφή, υπέροχο άρωμα, ταίριαξε απίστευτα με την επιδερμίδα μου και γενικά με έχει αφήσει απόλυτα ικανοποιημένη. Επίσης αυτό που με κερδίζει πάντα στην apivita είναι το ότι προσφέρει προϊόντα περιποίησης με μεγάλο ποσοστό φυσικών συστατικών, όπως και στη συγκεκριμένη κρέμα, η σύνθεσή της είναι 98% φυσική.

L'OREAL Απαλό ντεμακιγιάζ ματιών

L'OREAL Απαλό ντεμακιγιάζ ματιών
Το αγαπημένο μου ντεμακιγιάζ ματιών, έχω τελειώσει πολλές συσκευασίες από το συγκεκριμένο, και σίγουρα θα ξαναπροστεθεί στο ντουλάπι μου.Αφαιρεί πολύ εύκολα το μακιγιάζ των ματιών (δεν έχω άποψη για αδιάβροχη μάσκαρα γιατί δεν χρησιμοποιώ) και δεν ερεθίζει καθόλου τα μάτια.

 Pantene Balsamo Spray Condiotioner

 Pantene Balsamo Spray Condiotioner
Είναι ένα διφασικό spray που αφήνει αρκετά απαλά τα μαλλιά, αλλά αυτό που λάτρεψα σε αυτό το προϊόν και είναι ο λόγος που θα το ξανά αγοράσω, είναι το υπέροχο άρωμα που αφήνει στα μαλλιά (το κλασικό άρωμα pantene...) και μάλιστα με μεγάλη διάρκεια.

Londessa Χαρτί αποτρίχωσης

Londessa Χαρτί αποτρίχωσης
Όσες κάνετε αποτρίχωση με κερί θα έχετε αδειάσει, όπως και εγώ, πολλές τέτοιες συσκευασίες.Το συγκεκριμένο χαρτί από την εταιρεία londessa, είναι ένα από τα πολλά που έχω δοκιμάσει, περιέχει 100 κομμάτια και είναι αρκετά οικονομικό.

MAKE-UP STUDIO AVON

MAKE-UP STUDIO Translucent powder
Πούδρα σε σκόνη που προσφέρει ανάλαφρο ματ τελείωμα. 
Μου αρέσει γιατί δίνει ένα ομοιόμορφο και φυσικό αποτέλεσμα. Αν θέλετε περισσότερη κάλυψη προτιμήστε πούδρα σε compact μορφή.Τα make-up studio είναι επαγγελματικά προϊόντα μακιγιάζ και ταβρίσκετε στα καταστήματα Δάφνης.

AVON ColorTrend concealer-correcteur
Χρησιμοποιώ πολλά χρόνια το συγκεκριμένο καλυπτικό στικ, και μου αρέσει πολύ γιατί είναι αρκετά οικονομικό (ειδικά αν το βρείτε σε προσφορά), και κάνει αρκετά καλά τη δουλειά του.Το μόνο ίσως αρνητικό είναι ότι κυκλοφορεί μόνο σε 2 αποχρώσεις light και medium.Σε μένα που έχω σταρένια επιδερμίδα έχει ταιριάξει καλύτερα η medium απόχρωση.



Έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά?
Περιμένω τα σχόλια σας!

⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻
Περισσότερες αναρτήσεις στην κατηγορία Empties

Γίνε μέλος στο bl♡g μου

Ακολούθησε με στα social media
⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻

6 σχόλια:

  1. Παλιά είχα την Apivita Aqua Vita για ξηρές επιδερμίδες, μου άρεσε μόνη της αλλά όχι για βάση πριν το μακιγιάζ... γι' αυτό δεν την ξανά πήρα. Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συγκεκριμένη για μικτές-λιπαρές μου ταίριαξε και στο μακιγιάζ.
      Πολλά φιλιά! :-)

      Διαγραφή
  2. Μόνο την aqua vita έχω δοκιμάσει, μου άρεσε πάρα πολύ για χειμώνα και καλοκαιρί. Έχω τελειώσει δυο δείγματα σε βαζάκι και περιμένει η full size να την χρησιμοποιήσω. Την αγαπώ! Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λατρεύω τα προιόντα της Apivita και ιδιαίτερα τις μάσκες, είναι εξαιρετικες!

    Γιώτα
    PinkDaisyLoves

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής από apivita δεν με απογοήτευσε!
      Πολλά φιλιά :-)

      Διαγραφή