photo facebook_zpsnxsc1arf.png    photo instagram_zpspebpfdn1.png    photo twitter_zpsnujg9yn3.png    photo google_zpsbf7dg3b0.png    photo pinterest_zpsldny4jcn.png

Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

Τα 15 αγαπημένα του 2015




Αποχαιρετήσαμε το 2015 και έχουμε μπροστά μας μια νέα χρονιά που εύχομαι να φέρει στον καθένα ότι επιθυμεί με Υγεία και Αγάπη. Να είναι μια χαρούμενη,δημιουργική χρονιά με όμορφες και ξεχωριστές στιγμές, με αισιοδοξία και χαμόγελο.

Σε αυτή την ανάρτηση θα μοιραστώ μαζί σας τα προϊόντα που ξεχώρισα και αγάπησα μέσα στη χρονιά που μας πέρασε.




Apivita Aqua Vita Κρέμα-Gel Εντατικής Ενυδάτωσης και Αναζωογόνησης (Λιπαρές-Μικτές Επιδερμίδες) με φυτοενδορφίνες λυγαριάς
24ωρη ενυδατική κρέμα προσώπου με 98% φυσικά συστατικά

Bourjois Deodorant Tenderness-Cotton Blossom 48hΑποσμητικό σε spray με πολύ καλή διάρκεια και υπέροχο άρωμα πούδρας .

Roberto Cavalli-Just Cavalli Her Eau De ToiletteΤο καλοκαίρι του 2015 έχει τη μυρωδιά αυτού του αρώματος.



Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector for Combination to Oily SkinΗ πασίγνωστη και πολυαγαπημένη BB που δεν έλειπε από το καθημερινό μου μακιγιάζ. Χρησιμοποιούσα και τις δύο αποχρώσεις Light & Medium για να ταιριάζει με το χρώμα της επιδερμίδας μου.

MAC Studio Fix Fluid SPF 15Όταν ήθελα περισσότερη κάλυψη από αυτή που μου πρόσφερε η ΒΒ κρέμα μου, χρησιμοποιούσα αυτό το foundation.



 
Radiant Eye Shadow BaseΕίναι η πρώτη βάση σκιάς που χρησιμοποιώ αλλά έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη όταν ήθελα διάρκεια και σταθερότητα στο μακιγιάζ των ματιών μου.

Kryolan-Dermacolor Camouflage CremeΥψηλής περιεκτικότητας σε χρώμα make-up που καλύπτει ατέλειες και κηλίδες στο δέρμα.

Maybelline Color Tattoo Gel-Cream EyeshadowΣκιές ματιών σε τζελ-κρεμώδη υφή που προσφέρουν έντονο αποτέλεσμα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν βάση κάτω από άλλη σκιά αλλά και μόνες τους. Οι αποχρώσεις που αγάπησα ειναι η Metallic Pomegranate και η Pink Gold.

Maybelline Color Show Eyeshadow (22 Black Out)Μαύρη σκιά ματιών ιδανική για smokey eyes.

 Metallic Pomegranate-Pink Gold-Black Out



MAC Retro Matte Ruby WooΤο αγαπημένο μου κόκκινο κραγιόν!

Golden Rose Velvet Matte Lipsticks Τα λατρεμένα κραγιόν της Golden Rose (αναλυτικό review εδώ)




Avon Glimmersticks Lip Liner 
Μηχανικά μολύβια χειλιών στις αποχρώσεις Pink Bouquet και True Red. Σταθερό αποτέλεσμα και εξαιρετική απόδοση χρώματος. 

MUA Luxe Velvet Lip Lacquer 
Υγρό κραγιόν με έντονη απόδοση, ματ τελείωμα και απίστευτη διάρκεια. Η Funk είναι η αγαπημένη μου φούξια απόχρωση.

MAC Ruby Woo-GR Velvet Matte(02)-MUA Luxe Velvet(Funk)


Avon-Glimmersticks Pink Bouquet -True Red



Lancome Hypnose Drama Mascara Excessive Black Ήρθε στα χέρια μου σε travel size συσκευασία και έγινε αμέσως αγαπημένη μου. 

Sixteen Concealer Concealer σε υγρή μορφή προσφέρει ελαφριά κάλυψη και δίνει φως στην περιοχή κάτω από τα μάτια




Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα για το 2015?


15 σχόλια:

  1. Πολυυυ ωραίο το post σου και τα αγαπημένα σου. Θα σκεφτώ να δοκίμασω το κονσιλερ από sixteen! Filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Δοκίμασε το είναι αρκετά καλό και πολύ οικονομικό!
      Φιλάκια :-)

      Διαγραφή
  2. Πολυυυ ωραίο το post σου και τα αγαπημένα σου. Θα σκεφτώ να δοκίμασω το κονσιλερ από sixteen! Filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλές επιλογές! Έχω δοκιμάσει κάποια από αυτά..... όπως οι Color Tattoos, φοβερά χρώματα και μεγάλη διάρκεια... το RUBY WOO από τα καλύτερα κόκκινα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το ruby woo έχω έρωτα...όσο για τις color tattoo ήταν έκπληξη για μένα που απέφευγα τις κρεμωδεις σκιές.
      Φιλιά πολλα ☺

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου!το κραγιόν απο MUA έχει πολύ ωραίο χρώμα!
    Καλώς ήρθες στην blogoσφαιρα! Καλή δημιουργική και ευτυχισμένη χρονιά! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ και τα καλλυντικά δεν έχουμε καλή σχέση, όμως αυτό το make up της Kryolan που αναφέρεις το έχω (από σπόντα) και οφείλω να πω ότι με ξεκόλλησε από το πολυαγαπημένο μου και καλύτερο για εμένα make up της estee lauder

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο βαρύ αλλά πολύ καλυπτικό. Για έξτρα κάλυψη σε συγκεκριμένα σημεία είναι τέλειο.
      :)

      Διαγραφή
  6. Η BB Cream της Carnier είναι η αγαπημένη μου! Την light απόχρωση την χρησιμοποιώ τώρα τον χειμώνα, ενώ την medium το καλοκαίρι! Πολύ ωραίο ποστ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Γιώτα !!! Εγώ τώρα το χειμώνα τις ανακατεύω για να πετύχω τη σωστή απόχρωση.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Πολλά κοινά αγαπημένα!! Τις color tattou θέλω πολύ να τις δοκιμάσω κι ακόμη δεν έχω καταφέρει να τις βρω! Καλή χρονιά εύχομαι, υγεία, δημιουργία κι αγάπη!!! Φιλιά πολλά!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα με Υγεία και πολλές όμορφες όμορφες στιγμές! Τις έβρισκα στα hondos αλλά έχει περάσει καιρός από τότε και δεν ξέρω τι κυκλοφορεί τώρα. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφα όλα! Τη bb της garnier και τα golden rose κραγιόν τα λατρεύω. Και το ruby woo εννοείται! Τιs color tatoo θέλω να τις δοκιμάσω! Φιλάκια πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τις δοκιμάσεις είναι πολύ σταθερές και έχουν φανταστική απόδοση! Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή